SKRBNIK ZA KLJUČNE STRANKE (m/ž)
Opis delovnega mesta
V našo ekipo vabimo odgovorno, komunikativno in zanesljivo osebo, ki bo skrbela za ključne stranke ter gradila dolgoročne odnose. Iščemo sodelavca, ki zna prisluhniti potrebam posameznika, proaktivno išče rešitve in zagotavlja visoko raven zadovoljstva strank.
Vaše naloge bodo:
- vzdrževanje in razvijanje dolgoročnih odnosov s ključnimi strankami,
- individualna podpora in koordinacija storitev po meri,
- sodelovanje z interno ekipo pri zagotavljanju kakovostne izkušnje,
- priprava ponudb in spremljanje zadovoljstva strank,
- skrb za pravočasno reševanje morebitnih izzivov in reklamacij.
Pričakujemo:
- vsaj V. stopnjo izobrazbe (ekonomska, družboslovna ali druga ustrezna smer),
- odlične komunikacijske in organizacijske sposobnosti,
- proaktivnost, samostojnost in usmerjenost k rešitvam,
- smisel za delo z ljudmi in gradnjo zaupanja,
- dobro znanje slovenskega in angleškega jezika, znanje dodatnega jezika je prednost,
- osnovno računalniško pismenost (MS Office, CRM orodja).
Nudimo:
- delo v dinamičnem in prijetnem kolektivu,
- možnost osebnega in strokovnega razvoja,
- stimulativno plačilo vezano na dosežke,
- sodobno delovno okolje in fleksibilen urnik,
- zaposlitev za določen/nedoločen čas s poskusno dobo.
Rok za prijavo: 15.10.2025
Način prijave: Svojo prijavo z življenjepisom pošljite na e-naslov sandra.bitenc@zzzdravje.si s pripisom »Prijava – Skrbnik za ključne stranke«.